کانون دانش آموختگان صادق اصفهان

سیستم ارتباط الکترونیکی دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در استان اصفهان

کانون دانش آموختگان صادق اصفهان

سیستم ارتباط الکترونیکی دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در استان اصفهان

کانون دانش آموختگان صادق اصفهان

کانون دانش آموختگان صادق، مؤسسه ای است مردم نهاد، با هدف فعالیت های علمی و فرهنگی و برقراری ارتباط میان دانش آموختگان، دانشجویان و دانش آموزان مؤسسات وابسته به دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در استان اصفهان

اشتراک خبرنامه

    لطفا ایمیل خود را وارد نمایید

    لطفا بعد از پایان ثبت نام به ایمیل خود مراجعه فرمایید

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

 

جهت همکاری علمی و اجرایی در یک شرکت بازرگانی، به یک نفر فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی، دارای سابقه کار و رزومه علمی قوی نیازمند است.

.

علاقه مندان جهت فعالیت و دعوت به مصاحبه می توانند رزومه علمی خود را از طریق ایمیل برای سایت کانون دانش آموختگان صادق ارسال کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۲ ، ۰۱:۳۴

پس از تلاش و پیگیری اعضاء هیأت مدیره و مدیر عامل کانون دانش آموختگان صادق، این کانون به عنوان مؤسسه ای علمی ـ فرهنگی و مردم نهاد به شماره 3951 و شناسه ملی 10260702273 در تاریخ 26 آذر ماه سال 1392 به ثبت رسمی رسیده و مجوز فعالیت دریافت کرد.

لازم به ذکر است که این مؤسسه، اولین کانون رسمی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) می باشد که به ثبت رسمی رسیده و هم اکنون در شهر اصفهان فعالیت می کند.


.

این موفقیت را به همه اعضاء کانون شامل دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع)، دانشجویان این دانشگاه و دانش آموزان مدارس رسول صادق و پیام صادق تبریک گفته و از خداوند منان بابت این توفیق، شکرگذاریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۲ ، ۰۱:۲۷