کانون دانش آموختگان صادق اصفهان

سیستم ارتباط الکترونیکی دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در استان اصفهان

کانون دانش آموختگان صادق اصفهان

سیستم ارتباط الکترونیکی دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در استان اصفهان

کانون دانش آموختگان صادق اصفهان

کانون دانش آموختگان صادق، مؤسسه ای است مردم نهاد، با هدف فعالیت های علمی و فرهنگی و برقراری ارتباط میان دانش آموختگان، دانشجویان و دانش آموزان مؤسسات وابسته به دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در استان اصفهان

اشتراک خبرنامه

    لطفا ایمیل خود را وارد نمایید

    لطفا بعد از پایان ثبت نام به ایمیل خود مراجعه فرمایید

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

صبح امروز آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، رییس دانشگاه امام صادق(ع) و رییس مجلس خبرگان رهبری، پس از گذراندن دوره بیماری طولانی مدت دار فانی را وداع گفت.

.

آیت الله مهدوی کنی که از 14 خردادماه امسال پس از بازگشت از مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) دچار عارضه قلبی شده و در بیمارستان بستری بود، ساعت 7 بامداد امروز دچار ایست قلبی شد و تلاش پزشکان پس از دو ساعت بی‌نتیجه ماند و وی نهایتاً در ساعت 9 صبح دعوت حق را لبیک گفت.

.

در پی انتشار خبر این واقعه تأسف بار، اعضاء کانون دانش آموختگان صادق استان اصفهان نیز به عنوان شاگردان این عالم مجاهد و استاد فرزانه، عزادار شده و جهت شرکت در تشییع جنازه این عالم ربانی راهی تهران شدند. لازم به ذکر است مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله مهدوی کنی صبح روز پنج شنبه اول آبان ماه 1393 از دانشگاه امام صادق (ع) به سمت حرم عبدالعظیم انجام خواهد شد. بنا بر وصیت آیت الله مهدوی کنی پیکر ایشان در حرم حضرت عبدالعظیم کنار مزار آخوند ملا علی کنی تدفین خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۳ ، ۰۰:۵۷