کانون دانش آموختگان صادق اصفهان

سیستم ارتباط الکترونیکی دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در استان اصفهان

کانون دانش آموختگان صادق اصفهان

سیستم ارتباط الکترونیکی دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در استان اصفهان

کانون دانش آموختگان صادق اصفهان

کانون دانش آموختگان صادق، مؤسسه ای است مردم نهاد، با هدف فعالیت های علمی و فرهنگی و برقراری ارتباط میان دانش آموختگان، دانشجویان و دانش آموزان مؤسسات وابسته به دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در استان اصفهان

اشتراک خبرنامه

    لطفا ایمیل خود را وارد نمایید

    لطفا بعد از پایان ثبت نام به ایمیل خود مراجعه فرمایید

به گزارش خبرنگار کانون دانش آموختگان صادق (ع)، برخی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در اقدامی خودجوش و به منظور در اختیار قرار دادن ویدئوهای دروس دانشگاهی، حوزوی و مدارس برای همه اقشار جامعه در همه جای ایران، اقدام به تأسیس واکادمی (ویدئو آکادمی) دانش و حکمت ایرانیان در فضای مجازی نموده اند.


واکادمی دانشکده ای اینترنتی است که با ثبت نام و عضویت در آن می توانید دوره های مختلف تخصصی رشته های گوناگون را به صورت مجازی بگذرانید.

واکادمی

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.vacademy.ir

به گزارش خبرنگار کانون دانش آموختگان صادق (ع)، برخی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در اقدامی خودجوش و به منظور در اختیار قرار دادن ویدئوهای دروس دانشگاهی، حوزوی و مدارس برای همه اقشار جامعه در همه جای ایران اقدام به تأسیس واکادمی (ویدئو آکادمی) دانش و حکمت ایرانیان در فضای مجازی نموده اند.

واکادمی دانشکده ای اینترنتی است که با ثبت نام و عضویت در آن می توانید دوره های مختلف تخصصی رشته های گوناگون را به صورت مجازی بگذرانید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.vacademy.ir

 

در بخش معرفی این سایت آمده است:

اگر بخواهیم به یک مفهوم جدی در ادبیات مدیریت استراتژیک اشاره کنیم که جهت دهنده و موتور متحرک ارائه خدمات مطلوب به دانش پژوهان باشد قطعا از "چشم انداز" یاد خواهیم کرد. چشم انداز واکادمی قله را که البته دست یافتنی نیست و آرمان ماست نشان می‌دهد. راهی که هر چه به سمت آن پیش رویم باز هم گنجایش دارد. در این چشم انداز اولین نکته ظریف تفاوت بین دانش و حکمت است. جایگاه حکمت هم در علم و هم در دین ما بسیار رفیع تر و بالاتر از دانش است. این چشم انداز، رسالتی (مأموریت) دو بخشی را در پیش پای ما می‌گذارد. در بخش اول آن، لازم است دانش جهانی را برای ایرانیان به ارمغان بیاوریم (‌البته قابل ذکر است که رسالت محورهای اساسی چشم انداز را به طور دقیق به ما مشخص می کند تا از کلی گویی و همچنین حرکتهای بی جهت جلوگیری شود). بنابراین تلاش بر این است که دروس دانشگاه‌های معتبر دنیا را تا جایی که  فناوری اینترنت و سایر کانال‌های ارتباطی به ما اجازه می‌دهد به صورت دوره‌های آموزشی با محتوای غنی دیجیتالی در اختیار دانش پژوهان عزیز قراردهیم. تأکید عمده ما در این بخش بر ویدئوهای موجود است که در دانشگاهها  و موسسات پژوهشی معتبر تهیه و تولید می شوند و با تیم تخصصی جستجو در اینترنت محتوای دیجیتالی آنها را غنی تر می کنیم.

 

بخش دوم چشم انداز، مأموریت جدی تری را برای ما تعریف می کند. ابتدا باید از دانش تولید شده موجود در کشور در سطح حوزه،‌ مدرسه و دانشگاه پایگاهی اطلاعاتی جامع و با استانداردهای آموزشی ایجاد کرد تا همه دانش پژوهان بتوانند دانش تجمیع شده ایرانی را در آن مشاهده کنند. البته دانش ویدئویی دانشگاه، مدرسه و حوزه در ایران همچون جورچینی است که قطعات خالی زیادی در آن مشاهده می شود. در گام های متعالی تر واکادمی به این می اندیشد که دانش و حکمت ایرانی را به زبان عربی و انگلیسی به دنیا عرضه کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی